Hoe kan je van 3-havo naar 3-vwo? Zitten daar bepaalde eisen aan? Zo ja, welke? En hoe zit het met je cijfers?

Toegevoegd na 1 dag:
Oh wat dom, ik zie mijn fout nu pas; ik bedoel 3-havo naar 4-vwo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je het beste bij je school informeren, want de eisen verschillen per school.

Antwoorden (4)

Dit jaar wordt het hem waarschijnlijk niet meer.

Haal dit jaar zo hoog mogelijke cijfers en vraag dan aan het eind van het jaar of je naar het VWO kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan je ongeveer tijdens de kerst omwisselen naar andere klassen, maar als je naar vwo wilt moet je echt heel goed staan met alle cijfers mrt name bij wiskunde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe goed is goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 7 gemiddeld lijkt mij wel een redelijk minimum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor 10 vakken een 8 staan? oke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer een 8/9 Gemiddelt staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor frans sta ik een 9.9, voor duits een 8.7, voor engels een 8.6, voor nederlands een 8.3 en voor de rest minstens een 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou het qua cijfers inprincipe moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar hangt het nog meer van af, op cijfers na?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet laten blijken dat je dit écht graag wil. Als je er dan de cijfers voor hebt moet het gewoon lukken.
Dat bepaalt je school. Overleg met je decaan, klasseleraar, jaarscoordinator, rector, en alle andere mensen die verantwoordelijk zijn voor onderwijs en leerlingen op jouw school.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kun je alleen van 3 havo naar 2 vwo