ik hou veel van management en zit op vwo, welke universitaire opleiding kan ik dan het beste gaan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedrijfskunde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of bedrijfseconomie
"Ik hou veel van management"
klinkt een beetje kinderlijk en klinkt alsof je niet goed
weet waar je het over hebt.

Wil je manager worden? Leidinggevende?
Dan zul je toch meestal wat lager in een organisatie moeten beginnen. Zorgen voor de juiste basis.
En dan gaat het er om: welke sector spreekt jou aan?
Bank- en verzekeringswezen?
Toerisme en recreatie?
Personeelszaken?

Veel managementcursussen leren je - naast je vakkennis - allerlei aspecten. Maar die cursussen en opleidingen zijn op allerlei niveau's.

Kortom: kies eerst een richting en zoek daar een opleiding bij. Hier vind je een lijst van HBO opleidingen.

http://www.carrieretijger.nl/beroep/economie-management/generalistisch/manager/opleiding-tot