ExamenStunt van plan met een paar vrienden aan het einde van dit jaar, maar zitten er ook straffen aan?

Zo ja, Wat voor? en hoe extreem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat je gaat doen, niet elke school is er zo blij mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms gebeuren er onder de noemer
"examenstunt" echt vreselijke dingen.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het plan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995 Zie privébericht :)

Het beste antwoord

Je kan uitgesloten worden van deelname aan het eindexamen , uitgesloten worden van de feestelijke uitreiking van je diploma en/of strafrechtelijk vervolgd worden in het geval van bijv. vernieling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ligt aan de school, bespreek het met de (con)rector en je weet wat er kan en mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk, dat als mijn conrector hoort wat het plan is, helemaal uit zijn dak zal gaan. Moet je iemand er op inlichten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk moet je iemand inlichten, bij ons is het zo dat je straf krijgt of geschorst wordt als je niet optijd je plannen inlevert.
Als er door die stunt vernielingen worden aangericht, ja dan zitten er straffen aan, kijk verder eens hoe er de afgelopen jaren op een stunt is gereageerd, dan kun je al wel redelijk inschatten hoe er gereageerd gaat worden
12 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je van plan bent.

Soms gebeuren er onder de noemer "examenstunt" echt de meest achterlijke dingen.

En daar horen dan ook behoorlijke straffen bij.

Uiteindelijk hoort iemand die eindexamen doet iets verder te kijken - en te denken - dan zijn/haar neus lang is.

Kijk hier voor leuke ideeen.

http://www.goeievraag.nl/vraag/examenstunt.168474
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang het examen voor geen enkele leerling negatief beinvloed wordt en geen enkele persoö gevaar loopt en het gebouw onbeschadigd blijft hoef je nergens bang voor te zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
persoo =persoon