Ik heb 6 boeken die ik naar vandijk.nl moet opsturen. Moet ik ze per stuk in envelop doen of in een grote doos en hoe duur is dit???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan ze thuis gewoon in een doos doen. Scheelt je het geld van de aanschaf van de doos, die vrij duur is. Het maakt niet uit dat je doos iets te groot is ofzo want je betaalt toch per gewicht (in categorieën).

Als je goedkoper uit wilt zijn dan de normale PostNL prijs dan kun je naar www.verzendpro.nl gaan waar je goedkoper postzegels kunt kopen voor je pakketje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo ,

Je kunt naar TNT post gaan , waar ze verschillende dozen
met verschillende prijs klasse hebben.
toen ik mijn boeken heb opgestuurd was het
ong. 8-10 euro.
Je kan het zelfs via de computer sturen via deze link :

https://onlineverzendservice.postnl.nl/Shipment?bnr=tntpost_aangpakket_tl

succes!

Toegevoegd na 35 seconden:
* 8-10 euro als het onder de 10kg is;)