Wat is een kerneigenschap precies?

Voor school moet ik een kleine presentatie houden over een persoon die ik wardeer en 2 kerneigenschappen opnoemen met een voorbeeld erbij. Maar wat zijn kerneigenschappen nou precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Kerneigenschappen zijn eigenschappen die iemand zeer goed typeren. Belangrijke eigenschappen van een persoon dus. BV zorgzaam, avontuurlijk etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk bedoel je: kernkwaliteit.

Deze term is bedacht door Ofman.
Heel leuk zijn de kernkwadranten, en dat is een methode om die kernkwaliteiten op te sporen.

Hij heeft ook een spel in de handel gebracht waarmee je in gezelschap op een leuke manier dingen aan de weet komt over elkaar. Beslist een aanrader. Hier vind je werkelijk alles van je gading.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me voor mezelf heel goed vinden in de volgende definitie: een kernkwaliteit (of -competentie) is een kwaliteit die je voor jezelf zo vanzelfsprekend vindt dat je er niet op bedacht bent dat anderen die kwaliteit niet bezitten.