Wat voor afkorting is MW?

ik zit in de brugklas en op mijn rooster staat MW. maar ik weet niet waar die afkorting voor is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (3)

Het zou Muziekwerkplaats kunnen zijn, lees maar eens het volgende door:
MW Achtergrondinfo
http://www.clipdongen.nl/Upload/fotos/MW%20Achtergrondinfo.pdfU heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken
Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - Snelle weergave
Past het project binnen het schoolrooster?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maatschap werk en dienstverlening

Toegevoegd na 1 minuut:
maatschappelijk werk en dienstverlening misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je in de brugklas zit kan het bijvoorbeeld zoiets zijn als "mentorwerkuur" ofzo. Het is in ieder geval geen bekende afkorting, dus waarschijnlijk wordt het alleen zo gebruikt op jouw school. Ik gok op een les met de mentor of muziek.