Nee, basisonderwijs en voortgezet onderwijs bestaat altijd uit verschillende vakken.
Pas als je je beroepsopleiding kiest, kan je een talige opleiding kiezen( bijv. http://www.carrieretijger.nl/opleiding/taal-communicatie/commercieel/tolk-vertaler), maar ook dan heb je vakken die niet-talig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar de vraag is een beetje onduidelijk. Bedoel je vanaf 4 jaar, of bedoel je op middelbaar nivo? Vmbo, Havo en VWO zijn min of meer wettelijk vastgelegd en lopen tot een jaar of 18-19. Vanaf Havo en VWO heb je wel "taalscholen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het taleninstituut Regina Coeli van de nonnekes in Vught is de plek waar je in Nederland in een sneltreinvaart talen kunt leren. Het kost wat, maar dan heb je ook wat, vraag maar aan Maxima.