Manier om je stem goed te vervormen (rechtstreeks via telefoon )?

Wij moeten een filmpje maken voor school (dat moest allang maargoed) maar we moeten een stem rechtstreelt vervormd hebben. Dus niet later met de computer bewerkt. Met een plastic bekertje klinkt het niet heel echt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Bij de fop winkel kocht ik jaren geleden een voicechanger die rechtstreeks je stem vervormt via een klein speakertje die je kan aanclippen! Dit zou een goeie oplossing zijn.
De stemmen die ik toen kon was darthvader:P Mickey mouse en een hijger.. Succes en Enjoy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een handdoek voor de microfoon houden en een beetje anders praten helpt altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens een zakdoek voor je mond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zakdoek voor je mond helpt nauwelijks, dan kun je de zakdoek beter als prop ín de mond doen.