Hoe krijg ik goede cijfers op school? Niet dat ik die niet heb hoor, maar toch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zit vanaf september in de tweede klas. in de brugklas kreeg ik negens en tienen in overvloed, maar mensen zeggen dat de tweede moeilijker is.

Toegevoegd na 13 minuten:
ik zit trouwens op gymnasium

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Goed je best doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond de 2e klas juist helemaal niet moeilijk en de derde nog makkelijker dus gewoon blijven doen wat je in de eerste deed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo te horen was je al goed bezig dit moet je dus voortzetten. ik geef als advies om goed op te letten tijdens de lessen. Veder noteer alles in je agenda en maak het ook. Wat jij heb gehoord over de 2e klas kom ik vaak tegen. ik zelf heb ook hetzelfde meegemaakt. ik weet niet waarom maar mensen beginnen ineens met roken en school is geen prioriteit meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tweede was voor mij het makkelijkste jaar, kan me niet herinneren meer dan een uur huiswerk per week gemaakt te hebben.. (op VWO). Maak je niet te druk en ga vooral zo door!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opletten tijdens de les , aantekeningen maken zodat je het later weer kan lezen.
Als je vragen hebt altijd vragen en je niet schamen.
En op tijd leren voor je toetsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet meer al te veel aan mensen zoals, Pieternel, Lindy of jasper denken, doordat je hen leuk vind, raak je vaak afgeleid tijdens het leren.