Je krijgt in elk geval geen studiefinanciering:

Voorwaarden
Je hebt recht op studiefinanciering en een OV- studentenkaart als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
- je bent 18 jaar of ouder, maar jonger dan 30 jaar
- je volgt een voltijdse beroepsopleidende leerweg van minimaal een jaar in het beroepsonderwijs
- niveau 1 assistentenopleiding
- niveau 2 basisberoepsopleiding
- niveau 3 vakopleiding
- niveau 4 middenkaderopleiding of specialistenopleiding
- je hebt de Nederlandse nationaliteit.

(of je moet een niv 1 opleiding bedoelen)??

Ik weet niet of je die cursus moet volgen vanuit je huidige werk, misschien is er wel geregeld dat de werkgever het vergoed, als het met je werkveld te maken heeft.

Als je de cursus op eigen gelegenheid volgt zul je het zelf moeten bekostigen.
Succes!