Als ik binnen kort wordt uitgeschreven voor school, en ik in september aan een andere opleiding wil beginnen, gaat de studiefinanciering door,

of moet ik wat wijzigen, zoja wat dan?

Toegevoegd na 48 seconden:
gaat de stufi dan door in de zomervakantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je moet sowieso doorgeven dat je op een andere school zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt

Antwoorden (1)

Je studiefinanciering loopt in principe altijd door totdat jij hem zelf stopzet. Als je dus stopt met je opleiding moet je ook je stufi zelf stopzetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat betekent dus dat wanneer je van opleiding wisselt, je stufi gewoon doorloopt. Wel is het erg belangrijk dat je de wijziging doorgeeft aan het DUO via de website van Studielink of DUO.