Welke gratis app op de Ipad kan ik gebruiken voor aantekeningen op school?

Ik wil vanaf volgend jaar graag mijn aantekeningen maken op mijn Ipad, het gaat hier dan om gewone aantekeningen in niet aantekeningen/onderstrepingen in een boek.

Iemand een tip voor een goede gratis op voor de Ipad1?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Standaard heb je als het goed is een Notities/Notes application op je iPad zitten. Deze is volledige gratis en is volgens mij wat je bedoeld.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is ook een app die opschrijft wat er gezegd wordt alleen die is niet gratis en maakt veel fouten