Hoeveel bedraagt het college geld per maand voor een MBO??

Een bedrag per maand voor het MBO. Een Goedkoop MBO.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Kosten middelbaar beroepsonderwijs (mbo)

In het middelbaar beroepsonderwijs (mbo) hangt de hoogte van het cursusgeld af van de leeftijd van de deelnemer, het niveau van de opleiding en de opleidingsvariant.
Kosten voltijds mbo

Als uw kind op 1 augustus voltijds mbo volgt en jonger is dan 18 jaar, betaalt u geen lesgeld. Als uw kind op 1 augustus van het cursusjaar 18 jaar of ouder is, moet u lesgeld betalen. Het lesgeld bedraagt:

voor het schooljaar 2009/2010 1.013 euro;
voor het schooljaar 2010/2011 1.031 euro;
voor het schooljaar 2011/2012 1.043 euro.

Kosten deeltijd mbo

Als uw kind op 1 augustus jonger is dan 18 jaar, hoeft u geen cursusgeld te betalen. Als uw kind op 1 augustus 18 jaar of ouder is, betaalt u wel cursusgeld. De hoogte van het cursusgeld is afhankelijk van het niveau van de deeltijdopleiding:

Voor niveau 1 en 2 (de assistent- en basisberoepsopleiding) betaalt u in schooljaar 2009/2010 210 euro. Voor het schooljaar 2010/2011 betaalt u 213 euro.
Voor niveau 3 en 4 (de vak-, middenkader- en specialistenopleiding) betaalt u in schooljaar 2009/2010 511 euro. Voor het schooljaar 2010/2011 betaalt u 517 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

MBO is MBO.

Kosten voltijds mbo
Als uw kind op 1 augustus voltijds mbo volgt en jonger is dan 18 jaar, betaalt u geen lesgeld. Als uw kind op 1 augustus van het cursusjaar 18 jaar of ouder is, moet u lesgeld betalen. Het lesgeld bedraagt:

voor het schooljaar 2011/2012 1.043 euro.

http://www.ib-groep.nl/particulieren/lesgeld/lesgeld_betalen.asp

Toegevoegd na 50 seconden:
oei, tegelijk aan het typen...

Toegevoegd na 52 seconden:
oei, tegelijk aan het typen...