Welke opties heb je als je 2 vakken havo niet hebt gehaald?

Ik heb eindexamen gehad deze week met 5 vakkken. Stel ik haal er 2 niet ook niet na de herkansing.

Wat zijn mijn opties behalve het jaar opnieuw doen?

Ik heb gehoord dat je wel hbo kunt doen maar met bepaalde gevolgen.

Weet iemand meer informatie te geven op beide vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb zelfde gehad als jou. Met 2 vakken mag je hbo doen en dan 's avonds 2x per week havo lessen op een vavo of roc. Of je stapt over na mbo 4:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag 2 keer een 5 halen hoor dus niks aan de hand.
12 jaar geleden
In augustus kun je toch nog een keer op? althans zoiets dacht ik