Ik wil graag toegepaste psychologie gaan doen op het HBO.

Helaas kom ik er net achter dat ik me kon inschrijven tot 15 mei 2011, om in september te starten. Is er een andere mogelijkheid om me in te loten nu? ik baal hier namelijk echt van ik heb eindelijk gevonden wat ik wil gaan doen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal wel kijken wat je wil gaan doen daarna. Ik ken 3 mensen die deze opleiding afgerond hebben die nu ontevreden zijn over hun baan.

Antwoorden (3)

Die inschrijving klopt niet. Waarschijnlijk zal het zo zijn dat ze het liefst hebben dat je je voor 15 mei inschrijft. Ikzelf ben vorig jaar met een hbo opleiding begonnen in september en heb mij 2 weken daarvoor pas ingeschreven. Dus dat kan echt nog wel. Er zijn niet voor niets nog allerlei open dagen etc gepland. Ik zou als ik jou was anders even contact opnemen met de school om verwarring te voorkomen en je een goed gevoel te geven voor de inschrijving. Alvast veel succes gewenst met de opleiding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het altijd nog proberen. Als de opleiding vol zit, val je er buiten, maar je hebt best kans dat ze je nog aannemen als je je u aanmeldt. Of bel even met de opleiding over je mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het in Amsterdam? waarschijnlijk wel, want die heeft als enige van de opleiding toegepaste psychologie een loting.
Je kunt je inderdaad niet meer inschrijven.
wat je wel kunt doen is je inschrijven voor tp in eindhoven, hogeschool fontys.
zij hebben ook de opleiding en nemen je vrij makkelijk aan omdat zij geen loting hebben

succes!