Wat zijn belangrijke onderwerpen die je moet weten over biologie voor je examen?

Welke onderwerpen moet je echt goed weten voor het examen? Ik ben namelijk een ramp in biologie en wil de onderwerpen welke belangrijk zijn goed gaan leren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik doe VMBO-KB. Kader dus.

Morgen heb ik m’n examen bio, heb al wel wat geleerd maar wil de belangrijkste onderwerpen goed kennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mórgen? Dus gestructureerd alle stof doornemen (en ja, het is allemaal belangrijk) gaat niet meer lukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de tijd is wat kort om je het allemaal nog door te geven...
de hoofdpunten van het laatste jaar in ieder geval. je hebt wel samenvattingen gemaakt? Neem die door.

Antwoorden (2)

Welk niveau doe je? Als je havo doet net als ik ben je een beetje laat, examen begint over 2 uur ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe VMBO-KB. Kader dus. Morgen heb ik m'n examen bio, heb al wel wat geleerd maar wil de belangrijkste onderwerpen goed kennen.
het is niet bekend over welke onderwerpen het examen gaat.
Mijn zoons maken oude examens van internet om hun kennis te testen

Er zijn verschillende sites waar je proef opdrachten kan maken.

Succes !!!