Als ik nu op de site van DUO aangeef bij te willen lenen, wanneer krijg ik dit bedrag dan nog in mei of in juni?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik citeer een stukje van DUO: 'Vraag de lening wel op tijd aan. Wil je bijvoorbeeld in de maand november extra lenen, dan moet je dat uiterlijk 1 november aan ons doorgeven. Vraag je de lening na 1 november aan, dan gaat je lening in per 1 december.'

Je krijgt het dus pas in juni