Moet je als je je profielwerkstuk het in 2tallen wilt maken het doen met iemand van het zelfde profiel of mag 1 gezamelijk vak al genoeg zijn?

Dus stel: ik doe c&m en heb wiskunde en geschiedenis met iemand met ng als profiel. Zouden wij samen ons profielwerkstuk mogen maken???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

In principe is dat aan de school.
Het lijkt me dat dat mag, als jullie je profielwerkstuk maken voor een vak dat jullie samen volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat mag je school zelf bepalen volgens mij...
er zijn scholen waar het wel mag en ook waar het niet mag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste gevallen willen scholen dat je dat wrkstuk zelf maakt, maar soms mag je dat met iemand doen met het zelfde vak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet gewoon kunnen, want je profielwerkstuk is een eindopdracht die word nagekeken als een normaal werkstuk alleen is er meer tijd aan besteed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt een begeleider toegewezen. Leggen jullie het onderwerp van je PWS voor en je hoort het.

Op de havo hier mag het alleen samen met iemand van hetzelfde profiel. Omdat je PWS gerelateerd moet zijn aan een van de vakken uit jouw profiel. Maar ik weet ook dat het op andere scholen anders kan gaan.

Je mentor zal zeker hier antwoord op weten. Vraag maar eens morgen.