Kun je ook via hbo rechten, ergens in de schakelprogramma van een universiteit, nog notaris worden? Of moet je na je hbo, de hele uni rechten volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey omidz,

Dit kan ja, als je je hbo-studie rechten succesvol hebt afgerond kan je instromen in een schakelprogramma.
Iedere universiteit (die rechten als faculteit heeft) heeft een ander schakelprogramma.

Maar je kan gewoon instromen voor een master schakelprogramma, hoef je nog maar 1 jaar naar de universiteit en kan je daarna aan het werk als notaris.