Maatschappelijke stage Bij luchtvaartmaatschappij

Mag ik als 15 jarige een maatschappelijke stage/snuffelstage lopen bij een luchtvaartmaatschappij zoals KLM Transavia Air France etc (ik wil later piloot worden)

Toegevoegd na 15 minuten:
of gewoon bij Schiphol iets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Nee want het is geen non-profit organisatie omdat er winst wordt gemaakt bij een maatschappelijke stage moet je sowieso bij een non-profit org. Stage lopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen is het zo dat het een non-profit organisatie moet zijn, maar als je zo graag piloot wilt worden lijkt het mij belangrijk om er zelf achter te komen of het echt iets voor je is. In dat geval zou ik gewoon met je docent overleggen en wie weet mag het gewoon. Als het nou echt niet mag zou ik proberen om in de niet-commerciële sector iets te vinden met piloten (denk bijvoorbeeld aan de mensen van de trauma helikopter in een ziekenhuis, of de politie die foto's maakt vanuit de lucht. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je mag niet bij een commercieel bedrijf werken, ook mag je geen geld krijgen en ik denk ook niet echt dat Schiphol op 15 jarigen zit te wachten.