examenbundel?

Beste GV'ers,

Ik heb afgelopen week voor een aantal vakken 'samengevat' gekocht als voorbereiding op mijn VWO examen.

Ik wil eigenlijk ook vragen oefenen waarvoor 'examenbundel' bedoeld is. Maar dit kost allemaal weer extra geld e.d.
Daarom vroeg ik me af of iemand weet of ik ergens oude examenvragen kan oefenen voor natuurkunde, wiskunde en scheikunde (allemaal 1,2)
Het liefst heb ik dan een link naar een PDF van 'examenbundel' van dit of afgelopen jaar zodat ik hiermee kan oefenen zonder dat ik weer hele examens maak.

bvd, jesserb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zelf gebruikte ik in 2007 www.havovwo.nl.

Hier vind je alle examens van de afgelopen jaren + antwoorden gratis.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan via havovwo.nl examens oefenen, maar in een examenbundel staan de antwoorden veel beter uitgelegd.
Ik doe dit jaar ook examen, maar ik heb alleen bundels voor vakken waar ik het nodig vind, en andere heb ik gekregen van mensen die vorig jaar examen deden.