Ik zou het gewoon een keer doorlezen en een blaadje erbij pakken en daar alle dingen opschrijven die je moeilijk vind en die later nog eens terugbekijken/internet info erover zoeken. Veel succes met leren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn vast wel sites waar je op kan oefenen, maar voor mij geldt altijd: lekker samenvatting maken en de opdrachten maken. actief bezig zijn met de stof, dat werkt het best!

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.bioplek.org kan je oefenen en veel informatie halen. Je zou ook aan de docent(e) een oefentoets kunnen maken. En natuurlijk samenvatten.