STUFI van mbo naar hbo, hoe zit dat? (lees verder)

In mijn geval:
ik heb eerst 2 jaar spw 4 gevolgd, toen een jaar niks (dus ook geen stufi) en nu zit ik in het laatste (3e) jaar van de pop academie, allemaal MBO, nu wil ik doorstuderen op HBO en vroeg me af of ik dan nog steeds STUFI en OV kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt recht op 3 jaar studiefinanciering tijdens je MBO studie en 4 jaar recht op studiefinanciering als je HBO gaat doen. Dit staat los van elkaar en je hebt dan dus inderdaad nog 4 jaar recht op studiefinanciering plus OV. Ook valt je beurs hoger uit als je een studie op het HBO gaat volgen. Voor meer informatie zou je even op de site van DUO moeten kijken!