ik wil graag naar de hoge toneelschool maar ik heb vmbo, hoe haal ik nu toch havo om naar die school te gaan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

2 jaar havo doen of een mbo opleiding doen en dan kan je naar hbo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit de Hannahouvanjou van oa: ben gek van toneel, ben ik lesbisch?

Kei en keihard leren en aan t eind van het schooljaar afdwingen dat je alsnog naar een havo/vwo opleiding mag.

Daarnaast een goed afvragen wat de reden voor je toneel passie opeens is:
-aandacht
-sexueel aangetrokken voelen tot actrice
-niet tevreden zijn met je huidige vmbo leventje

Mocht je 1 van de vragen met ja beantwoorden, ga dan eens praten met een vertrouwens docent op je school.

Gaat t echt om het toneel, de passie voor het acteren? Ga dan naar je school met de mededeling dat deze opleiding volstrekt een verkeerde is en ga met een docent opzoek naar een betere opleiding, welke meer aandacht besteed aan toneel, kunst en expressie.