Iedereen haat onze docent van beeldende vorming. Wat moet ik hiermee aan?

Iedere les krijgt ze ruzie met de klas en als ik eerlijk toegeef, mogen wij ook maar erg weinig tijdens de les. We hebben het er al vaak over gehad met de mentor, maar er veranderd niet veel. Wat moeten wij hiermee aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou met ze alleen naar de directeur stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is weinig mogen? Niet mogen bellen, smsen, twitteren, gamen op het mobieltje? Als het dat is kan ik er geen begrip voor opbrengen.

Het beste antwoord

Wat je hier mee moet? Nog even het schooljaar uitzitten en dan ben je er vanaf. En in die tussentijd die docent geen reden geven om jou te berispen.

Je zult in je leven nog veel mensen tegenkomen die je niet mag. Soms is dat een reactie op eigen gedrag, soms liggen personen elkaar niet.
Kijk dan altijd naar je eigen houding en gedrag dat daar niks op aan te merken valt. Heb je van de ander ook geen last.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

met de hele klas niet naar de les gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das slecht! -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch puberantwoord!
Plaats eens stiekem een camera in de les. Kan je aan de rector/teamleoder/dergelijke laten zien. Wel wat link maar het is een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe maar niet. Het is extreem bot om mensen zomaar te filmen zonder eerst hun toestemming te vragen. Ik verwacht dat een teamleider / rector o.i.d. zelfs niet eens naar de beelden zal willen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- je mag eigenlijk mensen niet filmen zonder toestemming
Verplaats je in haar positie, als je met haar kan meeleven, kun je misschien inzien waarom ze zo doet, en er met haar op een volwassen manier over hebben, gewoon kalm, grote kans dat jullie er dan uit kunnen komen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de rector
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelfde met mijn duitsleraar gehad , wij hebben als klas gewoon een afspraak met hem gemaakt en het gaat al iets beter, het is een begin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk eens na waarom jullie haar haten?
Is dat omdat jullie je zo gedragen hebben dat zij jullie wel strak moet houden?
Ik kan me voorstellen dat het vak uitnodigt tot rotzooien in de klas.
Dus als jullie haar regels accepteren, kan zij ze misschien evrsoepelen
13 jaar geleden
Er staan heel wat adviezen. Praten lijkt de beste optie wellicht onder begeleiding van een derden. Ik wil je nog wat wijsheid mee geven. Je bent in de les voor je eigen ontwikkeling. Zolang een docent hetzelfd uitgangspunt heeft, dus om de leerlingen een stuk kennis door te geven, zou ik mij er niet zo druk om maken. Je zult nog genoeg mensen tegen komen die je haat- maar dan kan je nog steeds normaal met elkaar om gaan. Je hoeft geen vrienden te zijn om goed te presteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen? Dus jij ook, want bang om uit de kudde gegooid te worden? Als je kloten hebt (m/v naar keuze), zou je na de les eens echt kennis kunnen gaan maken met die docent, i.p.v. iemand te haten die je niet kent. Volgens mij volg je lessen om iets te leren, maar dat gaat niet lukken als er niet de bereidheid is om iedereen in de gelegenheid te stellen om lessen te volgen en de docent de mogelijkheid te geven zijn werk te doen. Het is de omgekeerde wereld: de docent zou eigenlijk naar de mentor moeten stappen en zijn beklag doen, i.p.v. jullie. Waarom zit je eigenlijk op school?