Dat krat, het is het krat en bij lidwoord het gebruik je dat en bij lidwoord de gebruik je die.

Voorbeeld
Dat krat (het krat)
Die auto (de auto)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry voor de -, dacht dat ik bij dat antwoord onder je zat. Ik was juist blij met je reactie. Ik doe het altijd op gehoor: het klint goed, of het klinkt nergens naar
Dat. Kan je zien aan het feit dat krat als laatste letter een t heeft dus moet het dat zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die krat ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De complete zin die je neer zet is fout, zou nog maar een in je boeken gaan staren.