ik heb een hekel aan een jonge in de klas maar hoe ik hem ook ontloop hij zoekt me steeds weer op, wat moet ik doen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wessel, hij komt steeds alléén naar je toe. Nie met anderen. Misschien vindt hij jou gewoon een aardige medescholier. Wordt die jongen gepest op school, maar doe jij normaal tegen hem? Dan zoekt hij wat steun of vriendschap. Dat kan.

Als het een andere reden zou hebben, dat gestalk bijna, dan is dat irritant. Loop morgen naar hèm toe en vraag wat de reden is dat hij jou steeds naloopt. Wacht op zijn antwoord en vertel dan dat je het erg vervelend vindt.
Als het niet NU ophoudt, ga je de mentor inschakelen.

En dan maar hopen dat dit snel voorbij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

A) Maak hem duidelijk dat hij je niet meer lastig moet vallen.
B) Praat erover met iemand op school en met je ouder(s).

Bedenk waarom hij je steeds lastig valt, misschien kan je er iets tegen doen. Maar onthoud dat je je voor niemand hoeft aan te passen, blijf vooral jezelf!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij het nog niet door heeft dan moet je blijkbaar duidelijker zijn.. Zeg het hem of probeer geen hekel meer aan hem te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoekt hij je op omdat hij je aardig vindt, of omdat hij je niet aardig vindt?
In het eerste geval kun je hem misschien gewoon duidelijk maken dat je niets van hem wilt weten; in het tweede geval eigenlijk hetzelfde.
Maar wie weet is het eigenlijk een leuke jongen als je 'm beter leert kennen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
praat nogmaals met hem, helpt t niet bespreek het met je leraar..
of met de directeur,want om welke reden hij je ook blijft opzoeken ,als je er niet van gediend bent,moet je het radicaal aanpakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou... Ook weer niet TE radicaal ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Zeg tegen hem dat je op wat meer privacy gesteld bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Negeer hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn oma zou zeggen laat zakken. Maar als je het serieus een probleem vindt stuur hem dan een smsje en laat hem weten hoe je over hem denkt en wat je van zijn hinderlijk gedrag vind.