moet ik een scriptie schrijven op schrijf niveau?

hallo,
ik moet een scriptie schrijven, en op school zeiden ze dat het lastigste zou zijn om je vraagstelling te vormen, en al je subvragen te bedenken en je hoofdstukken in te delen ect.
geldt dus echt niet voor mij.
ik heb moeite met het aan elkaar rijgen van al die losse informatie, het in eigen woorden zetten van die informatie die maar niet in eigen woorden te zetten lijkt te zijn ect.
nu verwacht ik misschien ook teveel van mezelf. ik wil een lekker lopend verhaal inleveren met alle relevante informatie beschikbaar.
stel ik teveel eisen aanmezelf?
(mbo niveau 3 trouwens)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je iets schrijft, moet je in de eerste plaats rekening houden met de begrijpelijkheid voor de lezer. Waar jij allemaal moeite mee hebt, heeft de lezer geen bal mee te maken. De lezer wil iets kunnen lezen wat toegankelijk voor hem is.

Uit ervaring van eeuwen weten we dat dat verhaal toegankelijker wordt als het is onderverdeeld in hapklare brokken.

Dus je zit vast aan een inleiding en een logische verhaalopbouw met hoofdstukjes.

Je moet er gewoon aan beginnen. en dan zal je zien dat het wel heel logisch is.