wat voor goede baan waar je veel geld mee kunt verdienen kun je krijgen met een hbo opleiding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is te breed. Je kunt met allerlei hbo-opleidingen allerlei goede banen krijgen waar je veel geld mee kunt verdienen.

Antwoorden (3)

Ja kan met elke opleiding een baan krijgen waarbij je doorgroeit en veel geld verdient, het hangt allemaal van de persoon en zijn inzet af, als jij carrière wilt maken, dan moet je daar helemaal voor gaan en dat voortrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accountant met de opleiding accountancy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kun je, wat wil je? Je hebt ongetwijfeld kwaliteiten in een bepaalde richting. Een HBO-opleiding is heel mooi. Daar kun je zoveel kanten mee op.

Het lijkt me dat je kijkt waar je goed in bent en wat je nou heel leuk zou vinden om als baan te hebben. Want als je met plezier naar je werk gaat hou je dat langer vol dan met als enige reden het super salaris.

Elke functie heeft een daaraanhangend salaris. En met je HBO zal dat best een leuk salaris zijn. Als starter niet het hoogste, maar dat komt in de loop der tijd wel.

Grote vraag tegenwoordig is eigenlijk ook al: kàn ik wel een baan vinden? En dan nog..niet iedereen haalt de Balkenende-norm....