OC&W staat voor Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Het OC&W nummer staat voor je persoonsgebonden onderwijsnummer in het hoger onderwijs. Waar je het kan vinden? Op de papieren van je onderwijsinstelling neem ik aan, of het daar navragen wanneer je het niet kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

"Iedereen die in Nederland onderwijs volgt, wordt bij inschrijving geregistreerd met een persoonsgebonden nummer. Scholen zijn verplicht dit onderwijsnummer te gebruiken in hun administratie."

Toegevoegd op 03-06-2009 13:09:07
Oh en waar je het vindt? Ik neem aan op de papieren van je onderwijsinstelling.