wat is een leuke uitgevonden sport?

heeft er iemand advies voor mij van een leuke sport ?
Ik moet namelijk een mondeling examen frans doen & een sport gebruiken dat niet bestaat de titel is " les yeux de plus fous" dus zo zot mogelijk.. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee. iemand advies?

Toegevoegd na 17 minuten:
Ter duidelijkheid : de sport mag NIET bestaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

tennissen met honkbal knuppels?

Toegevoegd na 3 minuten:
of een onderwater versie van een sport. Onderwater basketbal, of onderwater honkbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

onder water spugen

Toegevoegd na 22 seconden:
hink stap vallen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klootschieten.....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Roeibal je bent aan het roeien en zo moet je de bal in het net zien te krijgen. Ook met keepers enzo. Es een keer gelezen in een blad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de sport moet niet bestaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo moet die niet bestaan
Pétanque,maar dan met franse kaasjes naar een (bij voorkeur volle) wijnfles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Silly walking:
http://www.youtube.com/watch?v=6-8FrqZ3EVE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elleboogbal
Schaakborden of Damborden
Bureaustoelracen
Kratsleeën
Amadea
13 jaar geleden
Heb een tip; schrijf 60 woorden op (zoals vliegtuig, stoel, geur; geen werkwoorden). Kijk op je horloge > daar waar de secondewijzer staat (zoals op 20 seconden) bepaald het woord. Pik er op deze manier 3 woorden uit en combineer ze tot een sport. Waarom 60? Dan weet je statistisch gezien zeker dat je iets totaal nieuws en onverwachts krijgt! Laat je leiden door het toeval; ga niet bewust proberen om bepaalde woorden te krijgen.

Mijn uitkomsten:
Kaas, restaurant, wol
Man, roet, bril
Blauw, snot, tequilla

Enne voordeel: je kan dezelfde lijst heeeeeel vaak gebruiken wanneer je nog vaker ideeën nodig hebt ;)

Au revoir et mes salutations à votre professeur :p (Oja nog een tip: ga je met je vrienden als een malloot Frans gedragen. Denk in het Frans, praat in het Frans, lees Frans, eet Frans, trek Franse kleren aan, luister Franse muziek, kijk Franse films, schrijf Franse briefjes naar elkaar > dat is ontzettend leuk en niet normaal leerzaam)