Een register is een overzicht van opgeslagen items, een inhoudsopgave bevat verwijzingen naar items buiten de inhoudsopgave zelf.

Een register kan op zichzelf staan. Een inhoudsopgave heeft altijd een link met een externe bron.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een register is een verwijzing van belangrijke woorden of gegevens in de tekst waardoor het woord makelijk in de tekst kan worden gevonden. Een inhoudopgave is een opgave van de inhoud van de tekst bijv hoofdstukken
ronron1212
13 jaar geleden
In een inhoudsopgave zie de structuur van een werkstuk of een boek.
In een register kan je losse begrippen, afbeeldingen of bronverwijzingen vinden. Daar kan je ook de plaats in het werkstuk of boek terugvinden.