school met verblijf in het buitenland, bestaat dat?

Ik ben op zoek naar een school in het buitenland, bijvoorbeeld engeland of amerika, australie, oftewel, gewoon een engelstalig land. Weet iemand of er een school met mbo niveau of hbo met toelating is, waar verblijf (en begeleiding bij het verblijf) bij mogelijk is?

Toegevoegd na 5 dagen:
begrijp me niet verkeerd, het gaat absoluut niet om een stage of korte tijd, het gaat om de gehele opleiding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op het HVA kon je daar info over krijgen via de domein medewerkers internationalisering. In mijn geval was het alleen mogelijk tijdens de minor (3e jaar) en de afstudeerfase. Maar je kunt contact opnemen en vragen wat de mogelijkheden zijn gezien het nogal verschilt per opleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mijn neef zit op de Stenden hogeschool, hij gaat een ruim jaar naar Zuid-Afrika om 3e jaar opleiding en stage te doen.
hij woont dan bij een gastgezin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe de leraaropleiding Engels aan de HU en moet daarvoor 3 maanden naar het buitenland dit jaar (in de 2e). Maar begeleiding krijg je daar niet echt, juist niet: bij ons gaat het er om dat we onszelf goed kunnen redden in de taal waarin we les moeten gaan geven.