Tussen de 500 en 1000 euro per seconde tijdens een hele belangrijke voetbalwedstrijd bijvoorbeeld.
De meeste commercials duren zo'n 20 seconden.

Op de publieke omroep zijn ze veel goedkoper, zo'n 1000 euro voor 20 seconden. Zie www.ster.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ligt eraan voor wat.
van 100-1000 euro per seconde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt erg af van de populariteit van het programma waar voor, tussen of na wordt uitgezonden.

De markt bepaalt de prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de markt is toch voor groente fruit en vis enzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegenwoordige worden daar ook reclame-minuten per dozijn verkocht...