Goeie canon printer voor vele afdrukken in kleur en op speciaal papier?

Ik heb een printer nodig voor afdrukken van geboortekaartjes, stickers enzo in grote opgaven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je veel in kleur afdrukt kun je misschien beter voor een laser printergaan deze is goedkoper per pagina, print sneller en levert in de regel een betere kwaliteit.

Ik zelf heb een HP printer hier ben ik tevreden over.
Canon zal ook wel een goede kleuren laser printer hebben, het is goede printer bouwer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitbesteden is veel goedkoper dan een investering
www.topmailingservice.nl