Hoe verdiend een vacature site zijn inkomsten?

zij leveren mensen aan bedrijven etc hoe werkt het betalingssysteem van zo`n wervingsbureau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door advertenties van andere bedrijven op de sitete plaatsen. Dat levert erg veel geld op.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij sommige websites kost het een bepaal bedrag per maand om lid te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg afhankelijk van de site. De ene site laat betalen voor het plaatsen van de advertentie. Sommige sites moet je een nominale inschrijf fee betalen. De meesten hebben ook inkomsten uit advertenties.

Zelf heb ik een keer overwogen een compleet gratis service te bouwen welke alleen op advertentie inkomsten draait. Dat moet zeer geod te doen zijn, zeker nu webruimte & bandbreedte zeer betaalbaar zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen plaatsen zij vacatures van bedrijven die daarvoor betalen. Vaak gaat het ook via uitzendbureaus. Uitzendbureaus plaatsen de vacatures onder hun naam en zij betalen de website.

Dan het verhaal van het uitzendbureau..