Wie kent er bedrijven of particulieren welke keuzemenu's inspreken?

Voor ons bedrijf zijn wij op zoek naar bedrijven of particulieren welke keuzemenu's (IVR"s) inspreken voor de telefoon. (toets 1 voor dit, toets 2 voor dat)

Mijn vraag is of iemand bedrijven of particulieren kent die zich hiermee bezig houdt. Zoja, dan is een linkje naar de website zeer gewenst.

Ik heb momenteel een paar gevonden, maar hoe meer hoe beter .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus in feite gaan mensen jouw werk geven? Ik hoop dat ze er geld voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Owh misschien heb ik verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedrijven zocht die zulke keuzemenu's al hadden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah oke ;) Nee ik zoek bedrijven welke voor mij een IVR kunnen inspreken, en uiteraard krijgt men daarvoor betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ervaring met callcenter werk ik wil die menus wel voor je inspreken.
Het tarief dat ik hanteer is 18 euro per uur.

Antwoorden (4)

Je zou ook natuurlijk naar een familielid kunnen gaan die een mooie en zuivere stem heeft.

Kost je zo goed als niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan, maar een stem zonder accent is het mooiste, en eigenlijk heeft iedereen hier wel een accent of heeft geen mooie telefoonstem.
Het bedrijf SimpleXxion zorgt voor professionele stemmen om keuzemenus in te spreken:
http://www.simplexxion.nl/producten-pbx-functionaliteiten-keuzemenu,1,199,194.html

Maar een vriend of familielid met een mooie, zachte stem is veel goedkoper ;)

Toegevoegd na 11 minuten:
Ook bij dit bedrijf kan je terecht:
http://www.zedatel.nl/producten-en-diensten/overig/professionele-teksten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google maar gewoon op voice casting of stemmenbureau, dan krijg je er veel.
Of je huurt mij in ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een callcenter bellen, zij bieden vaak ook de mogelijkheid om voicemail in te spreken.

Ik heb het ook vaak gedaan ;)