Kan iemand uitleggen waar en hoe ik een eenvoudige website kan maken voor mijn nieuwe bedrijfje?

Het liefst een website waar in kleuterschooltaal staat uitgelegd hoe dat moet.

13 jaar geleden
1.1K
Snuffel
13 jaar geleden
Helaas heb ik geen poen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, ik wil je best wel even op weg helpen, ik ben grafisch vormgever en doe ook webdesign. Contacteer me als dit je interesseert ik heb misschien een leuk aanbod voor je. Grtz

Antwoorden (9)

http://www.everyoneweb.com/
Met EveryOneWeb kan je direct vanuit jouw browser een gratis website maken.
Zelf heb je geen technische kennis of software nodig om jouw free website te bouwen.
Met de herkenbare Windows- en Word werkwijze heb je meteen een gratis website.

Je kan ook jezelf een beetje verdiepen en bv deze handleidingen als basis gebruiken: http://www.mijn-eigen-website.nl/

http://www.mijn-eigen-website.nl/zelf-een-webpagina-maken.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op 'n heel eenvoudige manier een (gratis) website maken bij webklik.nl
Daar staat geen geen reclame op ook, dat is wel prettig. Bovendien kun je hier -als je dat wenst- naderhand een eigen domeinnaam voor nemen. Je kunt op deze manier dus eerst proberen een leuke website te maken, en als je er niet uitkomt delete je 'm gewoon.

Lukt het je wél -en het is absoluut niet moeilijk- dan kun je een eigen domeinnaam nemen voor de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat leuk dat je met een eigen bedrijf start!
Het ligt er natuurlijk aan wat voor een bedrijf je begint. Wil je een webshop, waarin je producten kunt verkopen, kijk dan eens op www.mijnwinkel.nl.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sites.google.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb makkelijk een site in elkaar gezet met www.webs.com, maar dat is wel in het engels.
Anders kan je nog makkelijk een site maken bij www.come2me.nl of www.ontwerpnu.nl
Of anders bij de eerder genoemde www.webklik.nl of www.everyoneweb.com

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een website come2me. Dit is gratis en makkelijk te maken.
www.overwinterenopbali.come2me.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn legio mogelijkheden om eenvoudig een website te maken. Ik wil jouw vraag echter aanvullen met de vraag: is dat verstandig?

Een website/huisstijl maken is een vak. Ik begrijp dat je als starter zo min mogelijk geld wilt uitgeven, maar denk goed na over wat je met je website wil. Wie zijn je klanten en wat verwachten zij?

Potentiële klanten keren je bij een amateuristische website (geblokte en vervormde afbeeldingen, taal- en spelfouten) eenvoudigweg de rug toe en dan wordt goedkoop duurkoop.

Zorg daarom minimaal voor professioneel logo en een aansprekende huisstijl. Liefst door iemand die er verstand van heeft (en dat kunnen ook goedkope studenten zijn!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf niet veel af weet van Websites, dan kan je het beste een CMS (content management) website (laten) installeren.

Hierdoor kan je eenvoudig een prof. uitziende website neerzetten en beheren met een control panel.

Klinkt heel erg moeilijk, maar eigenlijk betekent het een voorgemaakte site die je met een control panel zelf kunt aapassen. Je hiermee kan je thema’s downloaden die standaard al professioneel zijn. Deze kan je vrij eenvoudig bewerken.

Voorbeelden van deze systemen zijn:
- Joomla (bekendste)
- Php-nuke
- php fusion
- php evolution

Eventueel webshop:
Oscommerce
Prestashop

Wel even in gedachten houden dat je ook je website dient te claimen bij een provider, dus de naam en de registratie van de website. : http://www.overalles.nl bijvoorbeeld.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak eenvoudige websites. Het motto hierbij is "Eenvoud siert de mens".

Als je je wilt onderscheiden met je bedrijfje door een niet allerdaagse website en je wilt deze ook nog laten onderhouden (het wijzigen van teksten bijvoorbeeld wil nog wel eens gebeuren):

Kijk dan op mijn eenvoudige website en neem contact voor de tarieven ( indien geïnteresseerd uiteraard).