Welke software kun je het beste gebruiken voor het scannen en automatisch boeken van facturen?

grote hoeveelheden verschillende facturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een document scand zijn de getallen geen getallen meer maar illustraties. Een boekhoudprogramma herkend dan geen getallen meer. Er zijn wel programmas die er weer letter of cijfertekens van kunnen maken, maar een foutje is dan wel erg moelijk te herkennen of te controleren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet waar, je kan zelfs zoeken in documenten :))

Zelf doe ik het met de standaard software van de Mac.
Verder kan je denken aan financials zoals Exact, die mag je kosteloos proberen ...
Of zoek op freeware progjes die deze functie benutten.
Zoek eens op scan/ invoice etc..

Succes