Hoe kan ik het best een online bedrijf beginnen om 3D-modellen te verkopen?

Hoi ik wil al een tijdje een webshop beginnen om 3d modellen te verkopen en vroeg me af hoe ik dat het beste kan doen en hoe het werkt met belasting en beveiliging enzo ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Antoni
3 jaar geleden
De Kamer van Koophandel kan je helpen bij het opzetten van een eigen bedrijf. Kijk voor meer informatie op https://www.kvk.nl/ en maak gebruik van alle mogelijkheden die de Kamer van Koophandel biedt, zo raad ik je aan.

Antwoorden (1)

Het is handig om voor het starten van een eigen bedrijf een kijkje te nemen op de website van de Kamer van Koophandel. Ik heb daarnaast nog een linkje naar wikiHOW over het starten van specifiek een webshop (zie hieronder).