Hoe kan je online een korte enquette houden?

Oke het zit zo. Ik wil 3 vragen stellen en op iedere vraag wil ik 3 antwoorden hebben per persoon. Het invullen duurt dus nog geen minuut. Ik doe dit als marketing onderzoek.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zoek dus geen mensen voor een enquette maar een goede gratsis website voor enquettes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerst even opzoeken hoe je het woord enquête schrijft, want als ik een lijstje voor mijn neus krijgt waar met grote letters Enquette opstaat, dan begin ik er echt niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij om 1 T het niet wilt doen moet je het zelf weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het gaat me om het punt, als een student een enquête wil afnemen voor zijn opleiding, vind ik dat hij tenminste zijn best moet doen het daar foutloos te schrijven.
Als je hier vragen met spelfouten tikt vind ik het prima, maar om serieus over te komen voor schoolopdrachten, dat vind ik wat anders.
Dit was voornamelijk een tip, geen kritiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het ook niet voor school ik zoek iets uit voor mezelf. Maar bedankt voor de tip.

Antwoorden (5)

Ik zou wel eens willen weten of je dit echt op het internet wil doen, ofdat het ook gewoon per brief kan. Je kunt bijvoorbeeld in de stad gaan staan met je enquette en voorbijgangers vragen hem in te vullen. Of je moet via de computer een eigen site hebben, en een enquette in een word bestand maken, en die dan uploaden. misschien hept ddat?? ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al geprobeerd hebt.

Toegevoegd na 21 uur:
Ik weet wel een gratis site: www.webklik.nl maar of het lukt om daar een enquette op te zetten, moet je zelf even uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een aantal keren gebruik gemaakt van een online enquete op thesistools.com. Het ligt een beetje aan je studie-objecten of dit voor jou ook handig is.

Vooral studerende personen zullen jouw enquete toegestuurd krijgen. Als dit geen probleem is, zou ik het doen. Een enquete daar is zo gemaakt, is gratis en heeft een hele hoop extra opties.

Als je ge-enqueteerden dus uit verschillende leeftijdsgroepen moeten komen, zul je even een andere tip moeten opvolgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie site! +
www.misterpoll.com kan je proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel een kleine site willen maken waar het op kan.
Stuur maar een PB.

Anders: http://www.enquetemaken.be/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.surveymonkey.com is een vaak gebruikte en makkelijke enquette tool.