mijn schuldeiser is onvindbaar wat nu ?

ik heb een Eigen horeca zaak gehad en bij het beveiligingsbedrijf heb ik nog een factuur bij open staan, echter is het bedrijf gestopt maar is niet failliet verklaard. als ik het incassobureau bel met een vraag dan krijg ik geen antwoord omdat de schuldeiser niet reageerd of onvindbaar is. wat moet ik nu doen ? (aan een curator kan ik niet betalen omdat die er niet is.)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Op allerlei manieren is nog een contactpersoon terug te vinden.

Je kan bij de Kamer van Koophandel informeren wie de eigenaar van het bedrijf is: www.kvk.nl.

Is er nog een website van het bedrijf bekend -deze hoeft niet meer online te zijn-, dan kan je op www.sidn.nl kijken wie de eigenaar van die website is door de URL in te vullen op www.sidn.nl.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is overigens nog maar de vraag of de schuldeiser alsnog zijn geld wil hebben nu hij geen contact meer met jou opneemt.

Toegevoegd na 10 minuten:
N.B.: De Stichting Internet Domeinregistratie Nederland is overigens alleen verantwoordelijk voor de uitgifte van de domeinnamen die eindigen met .nl. Heeft het bedrijf een website (gehad) die eindigt op .com, dan vind je die niet terug via www.sidn.nl.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als uit de factuur niet blijkt op welke wijze je deze kunt of moet voldoen, behoef jij niet achter de feiten aan te rennen.
Antoni
6 jaar geleden
De vraagsteller lijkt zijn zaken met de schuldeiser goed af te willen ronden -dat is zijn goed recht-, maar voor jouw standpunt is natuurlijk ook heel veel te zeggen. Dat geef ik ook aan in mijn antwoord: "Het is overigens nog maar de vraag of de schuldeiser alsnog zijn geld wil hebben.".