Wat is het nut van GoeieVraag voor Ilse Media?

Ilse Media houdt deze site in de lucht. Dat kost ze serverruimte, gegevensverkeer, en de kosten van een aantal beheerders en moderatoren. Voor zover ik zie, staan daar geen inkomsten tegenover: ik zie geen advertenties, en ik hoef niet te betalen.

Welke baten staan er tegenover de gespendeerde kosten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

De advertenties gaan nog wel komen denk ik, eerste moet er een vaste kern aan bezoekers zijn zodat ze daarmee zichzelf kunnen verkopen. Zo is het bij GeenStijl ook gegaan, naarmate de site langer bestaat komen er meer advertenties bij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit is in korte tijd een redelijk populaire site geworden. Dat is goed voor de bezoekersstatistieken van IlseMedia-sites: "sites die door IlseMedia gemaakt zijn, hebben gemiddeld X unieke bezoekers per dag." Of: "sites die door IlseMedia gemaakt worden, groeien snel, ze trekken binnen X dagen zoveel duizend unieke bezoekers per dag.

Die gegevens klinken erg goed als je adverteerders zoekt voor een nieuw te maken website.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het nut van Goeie Vraag is het delen van kennis...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die vraag houdt velen bezig . En waarschijnlijk is er een verborgen agenda. We kunnen met zijn allen afhaken als het ons niet bevalt.De alternatieve gv'ers...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bereik creeren en dan geldt: massa = kassa!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je van reclame voor Ilse Media? Die staan hierdoor in de spotlight.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk zal er op termijn wel geadverteerd gaan worden op deze site. En die advertenties kan je dan weer wegkopen door een abonnement of zo te nemen. Zo ging dat bij Clubs.nl van Het Net ook. Het was razend populair en dan komt er reclame om de site in de lucht te houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De toekomst zal het ons leren.