Waar vind ik horecaondernemers waar ik graag in contact mee wil komen?

Ik wil voor mijn scriptie namelijk in contact komen met ondernemers die vanuit gemeente besluit te maken hebben gehad met grote veranderingen binnen hun onderneming. Te denken aan verliezen(omzet,personeel,klandizie) en onnodige kosten die zijn gemaakt hierdoor. Ik wil weten hoe dit is behandeld door de gemeente en wat hier tegen over heeft gestaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan zoeken naar ondernemers in officiële uitspraken van de Raad van State. Ondernemers die (vinden dat zij) benadeeld zijn door de gemeente kunnen bij de Raad van State in laatste instantie in beroep tegen de uitspraken en beslissingen van de gemeente.
9 jaar geleden
je kunt contact opnemen met de Koninklijke Horeca Nederland, de branche organisatie voor de horeca. Deze organisatie heeft contactpersonen in de regio, die meestal erg goed weten wat er speelt er wat er leeft onder de leden. Hij kan u vast tips geven of u in contact brengen met leden van deze branche organisatie.
AlphaLimaSierra