hoe kan je kvk aanvragen ?

gewoon naar kamer van koophandel snap ik.

Maar moet je zeg maar een inkomsten plan hebben.
aangezien het gewoon is voor freelancer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij iedere bank kan je mappen vol met info krijgen inclusief investeringsplanners. Dat is leuk voor de bank daar je geld nodig hebt. De inschrijving bij de KvK is gewoon binnenlopen geld betalen en info afgeven. Komt dus niks bij kijken behalve je portemonnee.
Dat ik de bank toch even noem is omdat ze je gratis een berg informatie geven die de moeite van het doorlezen waard is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je zo inschrijven bij de K.vK.
Startkapitaal is niet nodig als je dat voor jezelf ook niet nodig hebt. Je geeft een naam van je eenmanszaak op, je doelstelling, en dat is het.

Als je aan de normen van de belastingdienst voldoet, ben je voor de BD een onderneming. Voor de KvK maakt het niet uit of je freelancer bent of ondernemer.

Succes!!

45 jaar geleden kwam ik voor het eerst de K.v.K. binnen en schrok me een ongeluk, zoveel eisen...
Maar tegenwoordig is het heel laagdrempelig hoor. ze kunnen je goed helpen als je eenmanszaak wilt starten,
BV of VOF of NV ook, maar dat zal de bedoeling niet zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig moet je bij de KvK bij ons in de buurt nog wel even van tevoren een afspraak maken, vroeger kon je zo naar binnen lopen.
Je hoeft helemaal geen plan te hebben. Je hebt namelijk net zoveel recht om in een opwelling een zaak te starten die vanaf begin gedoemd is te mislukken als om een zaak te starten met een geweldig onderbouwd plan.

Je gaat inderdaad gewoon naar de KvK. Als je een eenmanszaak vanuit je eigen huis start, heb je daar alleen een geldig legitimatiebewijs voor nodig. En uiteraard moet je weten welke naam je je zaak wilt geven. Controleer wel even of die naam al in gebruik is; ook als hij niet als merk is gedeponeerd, mag je niet zomaar andermans handelsnaam gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanvragen toegangscode Kamer van Koophandel

DigiD ontsluit de toegangscode van de Kamer van Koophandel. Bedrijven kunnen een toegangscode aanvragen op www.kvk.nl.
Na activering kunt u met uw toegangscode van de KvK via DigiD toegang krijgen tot diensten van andere overheidsinstellingen.
Let op: alleen toegangscodes die zijn aangevraagd op naam van een bedrijf of instelling dat in het handelsregister geregistreerd staat, zijn te gebruiken via DigiD.