Trekken mensen zich meer aan van een gepersonaliseerde e-mail of gepersonaliseerde postkaart?

Deze vraag stel ik in het kader van een nieuwe vestiging die ik open; is het dan verstandiger een e-mail te sturen of een postkaart; wat lezen mensen dan écht?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Reclames in mijn e-mail accounts gooi ik nog eerder weg (zonder ze in te kijken) dan echte papieren reclames. Ook als ze aan mij persoonlijk gericht zijn.

Als ik voor mezelf mag praten: een kaart. Ik word ziek van al die spam, zelfs als het goed is bedoeld.

Een kaart wordt denk ik beter gelezen. Maar hoe ga je dat personaliseren?

Een kaart. Ongevraagd commerciële e-mails sturen is trouwens strafbaar zonder toestemmning van de geadresseerde.

Ik zou zeker geen email versturen. Mensen zien dit toch vaak als spam en zullen het niet eens lezen. Een postkaart zal zeker meer worden gelezen, mits je de outlook zeer opvallend en aantrekkelijk maakt!

Een kaartje.... De meeste mensen krijgen niet dagelijks een kaart en zullen dus veel geïntereseerder in een kaartje zijn dan in de zoveelste email, die ook nog eens reclame blijkt te zijn. TIP: Een afwijkend formaat van de betreffende kaart maakt nog meer indruk...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100