Kan ik als zzp-er een kleine tijdelijke opdracht in loondienst ernaast hebben?

Tot mei 2013 heb ik in loondienst gewerkt. Het contract kon helaas niet verlengd worden, dus ik ben sinds september 2013 zzp-er. Ik sta ingeschreven als eenmanszaak en heb opdrachtgevers en een VAR-WUO. Nu vroeg mijn vorige werkgever mij een ziekteverlof in te vullen voor enkele uren per week, gedurende een maand. Dit kan echter alleen in loondienst. Het gaat dus om een kleine opdracht in loondienst naast mijn zzp-werk. Wat voor gevolgen kan dit hebben voor mijn VAR of voor de belastingen? Of is dit geen enkel probleem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit is geen enkel probleem. u kunt de inkomsten gewoon opgeven op uw belastingformulier.
AlphaLimaSierra