Hoe kan je (meer) geld verdienen met je website / blog?

Volgens mij doe ik niet al teveel aan mijn website en heb toch al behoorlijk wat hits denk ik. De hoogste hit was 2622 bezoekers in een maand en het laagst was 535. Wat voor soorten manieren kun je gebruiken om geld te verdienen met je website en heb ik daar al genoeg hits voor? Ik ben atleet en heb daarvoor een eenmanszaak.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je meer geld wilt verdienen met je website, of gewoon een acceptabel bedrag wilt verdienen met je webpagina dan zijn er een behoorlijk aantal mogelijkheden.

- Schrijf een e-book over het onderwerp van je website en verkoop het op je website.

- Promoot e-books op je website en verdien per sale.

- Plaats Google Adsense op je website en trek veel gerichte bezoekers aan.

- Creëer backlinks. Zo kom je hoger in de zoekmachines, daardoor krijg je meer bezoekers en zo verdien je in verhouding dus ook meer geld.

- Biedt een service aan. Als er iets is wat jij goed kan en andere mensen minder goed kunnen dan kan je er geld mee verdienen. Werf klanten via je website.

- E-mail marketing. Bouw een e-mail marketing campagne op en verdien geld met e-mail. Dan heb ik het niet over de spaarprogramma's. Probeer een onderwerp te vinden waar je affiniteit mee hebt en treed op als leraar. Verstrek informatie via e-mail en probeer je mailinglijst bijpassende producten te verkopen of promoot een product van iemand anders.

Er zijn vele manieren om (meer) geld te verdienen met je site. Bestudeer websites in Nederland en Amerika en schrijf je ideëen op papier.

Toegevoegd na 44 seconden:
Op YouTube vind je een heleboel tutorials over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De makkelijkste manier is reclames via Google Adsense:

''Google AdSense is een programma waarmee u alle pagina's in uw website kunt gebruiken om inkomsten te generen door advertenties te plaatsen, zonder dat dit u extra tijd of middelen kost.''

Aanmelden en meer informatie: https://www.google.com/adsense/login/nl/?hl=nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je opgeven bij een affiliatieprogramma bij bijv. Zanox. Ook handig als je zelf dingen wil bestellen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op http://www.geld-surfen.nl/webmasters.html, daar staan behoorlijk wat interessante mogelijkheden.

Het meest voor de hand liggend is natuurlijk het gewoon plaatsen van advertenties op je site (van Google Adsense of via affiliate programma's), maar afhankelijk van het onderwerp van je website is het misschien ook wel mogelijk om bijvoorbeeld micropayments toe te voegen?