hoe kan je iets wat je bedacht hebt in productie nemen ?

Stel ik heb een boek geschreven en ik wil de figuren uit het boek in de vorm van knuffelpopjes erbij verkopen hoe pak ik dat aan ?

Toegevoegd na 1 uur:
Ook dingen los van het boek zoals sieraden en rubberen popjes e.d ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Als het werkelijk gaat om het verkopen van knuffelpopjes bij een boek, dan zou ik overleggen met de uitgever van het boek. Hij zorgt namelijk ook voor de distributie van het boek; dan is het voor de uitgever een kleine moeite om de knuffelpopjes bij de boeken te leveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het boek via bookscout uitgeven zal eens contact met ze opnemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het boek via bookscout uitgeven zal eens contact met ze opnemen.

Antwoorden (1)

je kunt bij de kamer van koophandel alle info daarover krijgen