hoeveel startende ondernemers zoeken hulp?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hulp waarmee?
Want waarmee ze soms wat hulp nodig hebben varieert van opstellen bedrijfsplan, belastingenadvies tot oppas op de kinderen.

Antwoorden (1)

Ik denk iedereen. Het is (bijna) onmogelijk om alles te weten hoe je een eigen bedrijf moet starten. Je hebt dus altijd hulp nodig, hetzij hulp van internet, hetzij van personen.